onsdag 13 februari 2008

Bloggerifrånvaro

Beror bl a på

Jag är inne i värsta filmfrossan! Alla ovanstående filmer är riktigt bra, med undantag av I am Legend. Jag gillar förvisso Will Smith, hans rollkaraktärer brukar roa mig, och visst var scenerna från ett öde New York coolt gjorda. Men, nä.

Förutom att ha tittat mycket på film har jag även vilat ögonen på en vacker man, på riktigt då alltså. Det har varit intensivt, väldigt angenämt och det har helt klart gett mig mersmak. Just nu befinner vi oss dock många mil ifrån varandra och tiden får utvisa vad som komma skall. Spännande. Skrämmande? Men mest mysigt.

Så är det!

3 kommentarer:

Elisabet. sa...

Hmmm .. du har väl inte tittat på Anders ! Ajabaja ..-)

Hannele på Hisingen sa...

I am legend så jag nyligen, tyckte bättre om den än recensenten. Såg den kinesiska Lust, Caution i veckan, bra.

Fredrik sa...

Tack för bildkommentaren. Visst bor vi i världens vackraste hörn?