torsdag 22 maj 2008

Domen?

I em är det dags för utvecklingssamtal på loppans dagis. Brukar vara trevligt, loppan brukar sköta sig och utvecklas som hon ska. Hon har ju gått och lärt sig läsa å allt sen senaste samtalet, kanske kan hon rent av hoppa över sista året på dagis och börja skolan direkt? Kanske mellanstadiet? Haha! (Man FÅR vara mallig o stolt över sitt barn, joo´rå :))

Jag är glad att jag ska gå ifrån jobbet och råttan snart. Och jag är glad att jag har semester nästa vecka... Vem vet, den där råttan kanske bjuder in stora tjocka släkten hit?

Till Stockholm bär det nästa vecka. Jag, loppan och loppans mormor. Tre generationer tjejer!! Tågbiljetter är bokade idag. Tyvärr är jag så pass naiv att jag inte hade kollat hotell innan jag bokade resan och jag kan säga att det är FULLT över-överallt. Shit!

2 kommentarer:

Mildamakter sa...

Jodå, man både får och SKA vara stolt över sina barn...och när det gäller Loppa så kan det ju inte vara speciellt svårt, eller hur? ;o)
Låter mysigt med Stockholmssemester, det är en sååå härlig stad

Saga sa...

Nej, det är inte svårt att vara stolt över Loppan :)
Det ska bli härligt med Stockholm!! Tror inte att mamma o jag varit där tillsammans sedan jag var liten... Och Loppan har inte varit där sedan hon var ett år, så det är verkligen på tiden.