fredag 16 maj 2008

En kvart till stängning.

Fredagkväll.
Vackert väder!
Jag borde ju grilla i trädgården eller dra ner till Marinan nu efter jobb. Njuta av en fin kväll. Men min hals inte bara kraxar, nu gör den ont också och jag känner mig helt färdig. Sugen på potatis. Ugnsbakad! Tror jag ska pallra mig bort till konsum och köpa ett gäng potatisar, hem å tillaga dom, ta vägen förbi dvd-uthyrningsstället och låna en bra film, önska att den förbannade (förlåtförlåtförlåt) solen kan gå ner så jag slipper ha ångest över att inte vara utomhus, krypa upp i soffan med glass efter middagen. Chokladglass. Och te.

Loppan är hos sin pappa ikväll. Jag ska nog bara vara.

2 kommentarer:

Linda sa...

Krya på dig gumman!
Fy så tråkigt att du inte känner dig pigg. Men det låter som om du har laddat upp bra för en lugn och bra kväll.
Kram

Saga sa...

Tack Lindalotta. Ja, jag mår då verkligen inte särskilt bra. Då hade jag a l d r i g kunnat sitta inne med lugnt samvete en sån här ljuvlig försommarkväll. Nu känns det som det kvittar. Jag ska se en bra film :)
Hoppas du har en fin kväll *kram*