tisdag 27 maj 2008

Liebling

Ajm in löööv!
Igen.

Ännu en klocka ingår nu i min lilla nätta kollektion. Förra veckan köpte jag denna men idag blev jag riktigt kär. I en Liebling. Ett helt nytt klockmärke på den skandinaviska marknaden. Klockan är pyttepyttepytteliten och ser ut som om jag hittat den i något gammalt smyckeskrin. Den är batteridriven men ser ut precis som en mekanisk som man måste dra upp. (Det är en sådan som modellen på hemsidan har på handleden.)

Imorgon far vi till Stockholm! Datorn lämnar jag hemma så jag antar att det blir blogguppehåll tills på tisdag nästa vecka...

Hasta la vista- vi ses på tisdag!

4 kommentarer:

Mildamakter sa...

Ha det så kul :o)

Bettankax sa...

Åååå ck-klockan är JÄTTEsnygg...vill ha!!

Linda sa...

Jag håller med Bettanur: jag vill också ha!
Ha det nu så bra och skit i att springa det där loppet :) :) :)

Saga sa...

milda: tack! det har vi :)

bettankax: eller hur!!! Jag vet en br aliten klockbutik som säljer såna ;)

lindalotta: (se svar ovan ;)) Jag höll mig lååångt ifrån det loppet. Vi flydde stan o ut till Saltsjöbaden där vi glassade o klättrade på klippor. En kompis t mig sprang dock, på 4 h och 20 min. HELT galet!!


Hälsar sthlmskan :)